Pagina's

woensdag 3 april 2013

Vragenlijstje!

Ik blog de laatste tijd nog niet heel erg vaak, maar dat komt nog steeds vanwege school haha. Volgende week heb ik het weer iets rustiger, maar daarna begint alweer het laatste semester. Op Tumblr kwam ik een leuk vragenlijstje tegen, en ik vind het altijd leuk om die in te vullen. Klik verder om hem te lezen! De vragen zijn in het Engels, maar ik beantwoord ze gewoon in het Nederlands.




Do you sleep with your closet doors open or closed?
Dicht natuurlijk! Ik kan er niet tegen als ze nog open staan haha. 

Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel?
Ik heb eigenlijk nog maar één keer in een hotel geslapen, en toen lagen er alleen shampoos etc die je maar een keer kon gebruiken. Anders had ik ze misschien wel meegenomen hehe.

 Do you sleep with your sheets tucked in or out?
Ehm, meestal als ik mijn bed opmaak dan doe ik de dekens wel vast, maar meestal schop ik ze weer los in mijn slaap haha. 

Have you ever stolen a street sign before?
Nope!

Do you like to use post-it notes?
Jaa, en ik hang ze altijd boven mijn bureau op de muur. Vaak zijn dat lijstjes met dingen die ik nog moet doen voor school, en die kan ik dan zo afstrepen. 

Do you cut out coupons but then never use them?
Haha ja zo vaak. Vaak voor dingen van het Kruidvat of V&D bonnen. 

Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees?
Ik denk de bijen, want dat is niet per se dodelijk. Toch?

 Do you have freckles?
Alleen in de zomer een beetje rond mijn neus. 

Do you always smile for pictures?
Ik probeer het wel, maar meestal komt daar een halve glimlach uit haha. Ik vind het lastig om leuk op foto's te staan. 

What is your biggest pet peeve?
Mensen die voor je neus lopen, of voor je stil gaan staan. Vooral op treinstations gebeurt dat vaak, argh.

Do you ever count your steps when you walk?
Haha nee, als kind wel. 

Do you ever dance even if theres no music playing?
Soms als ik heel heel heel erg blij ben haha.

Do you chew your pens and pencils?
Nee, niet meer!

Is it okay for guys to wear pink?
Tuurlijk! Mits goed gecombineerd, maar dat geld voor alles natuurlijk.

Do you still watch cartoons?
Haha ja anime natuurlijk en ik kijk ook nog wel eens Spongebob Squarepants. Spongebob is echt nog steeds hilarisch. :')

What do you dip a chicken nugget in?
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit chicken nuggets op. Maar als ik ze zou eten dan zou ik ze in sweet chili saus dippen.

What is your favorite food?
Ik lust best wel veel, maar mijn favoriete eten is toch echt wel sushi en pizza. 

What movies could you watch over and over and still love?
Ik denk de horror films Insidious en Pan's Labyrinth. 

Last person you kissed/kissed you?
Mijn vriend. :)

Favorite kind of sandwich?
Iets met zalm, dat vind ik zo lekker!

Best thing to eat for breakfast?
Poptarts~! Ze zijn nog best voedzaam ook haha. 

What is your usual bedtime?
Als ik naar school ga rond elf uur, en als ik vrij ben wat later.

Are you lazy?
Heeel erg, maar meer op de manier dat ik het liefst zo lang mogelijk in mijn bed zou willen liggen. Ik maak wel altijd mijn huiswerk. 8D

Do you have any magazine subscriptions?
Jup, ik heb een abonnement op de Power Unlimited. :)

Are you afraid of heights?
Haha ja heel erg, ik heb hele erge hoogtevrees. 

Do you sing in the car?
Alleen als Bohemian Rhapsody op staat. XD

Is Christmas stressful?
Voor mij niet, ik vind het juist een van de feestdagen waar je juist heerlijk kunt relaxen, gezellig samen kunt zijn en veel kunt eten haha. 

Occupations you wanted to be when you were a kid?
Verloskundige.. Echt blegh, dat wil ik nu echt niet meer. Ik kan ook niet tegen bloed, dus ja. :')

Do you believe in ghosts?
Dat deed ik heel lang wel, maar nu niet meer. Ik geloof in niks bovennatuurlijks. 

Ever have a Deja-vu feeling?
Dit heb ik dan wel heel vaak, maar het is gewoon toeval. Het is wel een vreemd gevoel haha.

What do you wear to bed?
Een joggingbroek en een bandshirt. 

First concert?
Vanilla Sky haha. Je weet wel, die band die Umbrella van Rihanne coverde.

Have you ever cried because you were so happy?
Haha zo vaak. Ik jank ook echt overal om dus ja. :')

 Ever been in love?
Een paar keer, maar de laatste vier jaar echt, met mijn lieve vriend. 

Who would you like to see in concert?
Green Day nog een keer, HIM, Nickelback, Hatsune Miku. Zo'n hologram concert lijkt me zo vet!

What was the last concert you saw?
Pff ik ga echt nooit meer naar concerten.. De laatste was Green Day in 2009. XD 

 Hot tea or cold tea?
Hete thee, maar groene ijsthee vind ik ook heel lekker. 

Can you swim well?
Ik heb geen idee meer eigenlijk, ik heb al zo'n 5 jaar niet meer gezwommen..

Are you patient?
Haha nee absoluut niet. Ik heb echt geen geduld.

Which are better black or green olives?
Ik vind olijven echt heel smerig, dus geen van beide. 

Do you want to get married?
Misschien, ooit. :)

Do you want kids?
Nee, ik wil een corgi. 

Whats your favorite color?
Roze natuurlijk. Nogal overduidelijk op mijn blog te zien. :')

Do you miss anyone right now?
Mijn vriend :(

xoxo!