Pagina's

maandag 19 maart 2012

Last Ebay buys: One Piece!

Hi!

Ik kijk al een tijdje de anime One Piece, ook veel samen met mijn vriend. Lisa die anime kijkt is nogal een wonder, want ik moest er een lange tijd niks van hebben. :') Maar One Piece is zo geniaal en leuk!

Voor degene die het verhaal van One Piece niet kennen, het gaat over Luffy die een pirate crew bij elkaar wilt verzamelen om de schat 'One Piece' te vinden. Hij heeft zelf ook een speciale kracht, hij is namelijk van rubber. Dat komt omdat hij een 'Devils Fruit' heeft gegeten. De anime heeft ruim 500 afleveringen en loopt al ruim 10 jaar. De afleveringen gaan dus over de crew van Luffy, hun avonturen, maar ook over de wereld waar het zich in afspeelt.


Ik was op Ebay aan het zoeken naar spulletjes van One Piece en heb twee dingen gekocht:


Dit (echt supertoffe!) kaartspel heb ik gekocht voor mijn vriend. Gewoon zomaar! Ik vind hem echt supertof, vooral omdat de kaarten elk een ander plaatje hebben. Hij is inmiddels binnen gekomen en mijn vriend is er erg blij mee. :)
Prijs: $4,99 Link

Ik heb 3 bedeltjes van Luffy gekocht, voor aan mijn telefoon of sleutelbos o.i.d.
Prijs: $1,80 Link

xoxo!

1 opmerking:

Yua zei

OOOOOOH dat kaartendek ziet er super uit!

Ik zou het moeten kopen voor de verjaardag van mijn broer. Ik hou van Onepiece maar hij is er verzot van. xD