Pagina's

zondag 15 november 2009

Amsterdam avec Niels <3

Jeeej afgelopen vrijdag was ik vrij! En aangezien ik een OV heb, kan ik lekker gratis reizen haha. En had wel zin om te shoppen [weinig geld though] met me vriendje. ^^

Uiteindelijk niet zo heel veel gekocht, maarja dat heb ik altijd als ik met Niels ga winkelen. 'Zal je dat nou wel doen?' 'Heb je dat nou echt nodig?' Haha, maar wel beter, want ik heb toch niet zoveel geld. xD
Dit heb ik als enige gekocht >.< :


Blikje energiedrank speciaal voor vrouwen. xD Had er wat over in de krant gelezen. Het smaakt naar framboos, beetje apart. Een blikje kost 1 euro waarvan 5 cent naar Pink Ribbon gaat. O.a. te koop bij Blokker.


Bij de H&M. Was maar 10 euro! En ik vind hem zooo pretty <3 ^^

En ik had ook nog een Oreo McFlurry <3 Serieus, die dingen zijn lekker.

XOXO!